joi, 17 noiembrie 2011

Bine Ati Venit

...Ma gandeam la ceva simplu, adica... cateva file si un pix, dar acum cand exista atata tehnologie free de ce sa nu profit de ea. Oficial Blogul se cheama HAHAHA doar ca nu am putut sa fac si link exact asa si a trebuit sa restitui alt nume.HaHaHa va va oferii stiri mondene , funny, poze , videoclipuri , etc...(ve-ti vedea pe parcursul constructiei in sine a blog-ului).
Eu ma numesc Cosmin, am 22 de ani, sunt din Ialomita, dar mi-am gasit sufletul pereche in Germania, undeva prin Burscheid la vreo 18 Km de Köln.Am o fetita pe nume Andreea , care in acest moment are 3 luni(poate cand veti citi voi asta va avea 2 ani). Sa lasam vorbaria si sa trecem la treaba. Enjoy.
P.S. Eu si fetita mea aici.
P.S.S Daca va uitati in stanga pagini, veti vedea titlurile celor mai recente postari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu